Iiiih

Wiiiih sista jobb dagen för den här sommaren och det känns så oerhört skönt! Pengarna börjar rulla in och det är nu alla sovmornar börjar.

 Håller på att packa min väska igen för att ikväll ta tåget (ner,upp ?!) till Flen där min älskling håller hus. Vet ej när jag kommer hem och så men det är nästa fråga som jag får ta itu med senare. Det finns iallafall en data där så jag kan hålla er uppdaterade men det blir tyvärr inga bilder eftersom jag inte kan koppla in min kamera där så sorry men ni får klara er utan okej (: ?
Hinner inte skriva mer för tillfället för nu åker min skjuts snart iväg! Ha en bra dag, Puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn baby:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg/hemsida

Skriv det du har på hjärtat sötnos:

Trackback
RSS 2.0