GOODBYE MY LOVER

Gårdags kvällen blev hos jesper där jag började med att färga Steffis hår, blont såklart. Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet är fan grym! Sen blev det tv spel och dålig förlorare som jag är blev stämningen inte den bästa efteråt.. Väl innanför dörren hemma sprang jag till toan eftersom jag var så äckligt pissnödig, allt var frid och fjöjd tills jag skulle spola.. FITT MOBILEN SLANK UR MIN FICKA OCH HAMRA RAKT NER I TONA MITT I ALLT SPOLANDE! Jag skrek och grät av förtvivlan mamma kom och stoppade genast ner handen för att få tag i min kära mobil sen vare bara att slänga sig ner till hår hårken och tårka den nu blöta mobilen.. Och ja nu är den helt förstörd och jag lider som fan! Så nu får jag dras med en gammal Sony Ericsson K530i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn baby:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg/hemsida

Skriv det du har på hjärtat sötnos:

Trackback
RSS 2.0