Fyfan vad jag är bra.

WOHO FÖR JAG HAR SLUTAT JOBBET FYFAN VAD JAG ÄR BRA!


Nu är det gärnet att packa ner allt i min lilla resväska sen kommer mami och hämtar upp mig vid 6 så kommer vi in till stan lagom till mitt tåg går. Jag har bara ett problem att jag har allt för mycket packning och jag vill bara ha med mig en liten resväska så jag vet inte hur jag ska göra, och jag är bäst på att packa med alldeles för mycket kläder och sen när man kommer hem är inte ens hälften använt. Någon som känner igen sig!?

Får inte glömma den viktiga saken idag den 24 Juli, jag och Jesper firar 8 månader!
Grattis till oss baby (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn baby:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg/hemsida

Skriv det du har på hjärtat sötnos:

Trackback
RSS 2.0