Börjar bli dags att gå..

Har precis ätit lite frukost och nu sitter jag här med datan i sängen och känner att jag skulle vilja somna om och sova lääääänge, men det går ju såklart inte. Har sovit galet dåligt inatt förästen, kunde inte somna på hela 2 timmar ungefär (?!) Hoppas ni sovit bättre än vad jag gjort inatt iallafall..

Till min stora förvåning vaknade jag upp till alarmet och jag kännde träningsverken igen. Så grymt jävla skönt faktiskt, så nu ska jag fan ligga i tills simningen börjar igen Jag lovar! Så Jesper där ser du (: !
Men nu ska jag snart dra till jobbet eftersom jag faktiskt ska dit så jag lämnar mopeden hemma i stallet idag, ha en bra dag. Puss sålänge.


Nu jävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn baby:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg/hemsida

Skriv det du har på hjärtat sötnos:

Trackback
RSS 2.0