Ännu en dag.

Okej jag vet att min uppdatering inte varit den bästa men jag har Jesper att skylla och jag förstår han att de inte är så kul att jag sitter vid datan hela tiden så nu kommer de typ bli ett inlägg om dagen tills jag kommer hem, ni får se till att klara de.
Gårdagen var inget speciellt, vid middagstid gick vi över till några grannar här och vi käkade tillsammans i regnet. Annars gör vi ungefär ingenting här som självklart är skönt, men jag börjar sakna min egna lappis och mitt rum så jag ska nog ta tåget hem snart, fårgan är bara när det blir. Så snart som möjligt.



Nej nu ska jag gå och göra annat, puuuss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skorna är från have2have :)

Vad har du för dig då?

2009-07-31 @ 13:20:54
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn baby:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg/hemsida

Skriv det du har på hjärtat sötnos:

Trackback
RSS 2.0