11.04

seriöst vilket jävla väder de va tidigare idag, stog under ett litet tak och inväntade lugnet men de verkade inte komma så jag och mattias satte oss ner och spanade in alla blixtrar som kom redan då var man uppjagad eftersom de är en aning obehaglit ändå när de blixtrar så mycke. Sen sket vi i att vara ute och gick ner för att jobba i källaren istället och där han såklart började berätta obehagliga saker som han och hans familj varit med om och jag blev ju inte lite rädd!? Stod fan och böla för att han skrämt upp mig så in i helvete, inte nog me de vi va ju nere i källaren och där släcks ljuset lite då och då så de gjorde ju inte saken bättre.. Men nu e allt cool lungt men vi ska tillbaka dit nu efter lunchrasten men då får vi nog ta och byta samtalsämne för jag vill fan inte stå där nere och böla av rädsla!
De va allt för mig den här gången ska röra mig tillbaka, och nu ser vädret riktigt lovande ut lovley!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn baby:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg/hemsida

Skriv det du har på hjärtat sötnos:

Trackback
RSS 2.0