TIDSFÖRDRIV




Har du åkt moped någon gång?
Självklart jag har ju min egna pärla!
Chips eller popcorn? Popcorn
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Öeehm nej?
Favoritchoklad? Marabou
Är du bra på matlagning? Kan man inte säga
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Oja
Kan man vara vän med sitt ex? Om man klarar av det
När besökte du ett sjukhus senast? 0 koll.
Vad är du tacksam för idag? Min familj och vänner

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Brukar du sjunga i duschen? Det händer väl
Laddar du hem musik och film från internet? Jap
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Oh herre gud ,shoppa?
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja, men det har börjat lugna ner sig.
Är du mörkrädd? Kan hända (?)

Vilken färg är snyggast? Rosa helt klart
Har du fuskat på ett prov? Ja
Läser du ofta böcker? Bara på sommaren
Vill du gifta dig? Om man hittat den rätta
Vill du ha barn? Absolut
Är du flygrädd? Nej faktiskt inte
Biter du på naglarna? aldrig, äckligt

.Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: Trött
Kläder just nu: mjukis
Musik just nu: Jesper slepar nå skit
Vad sa du senast: Hej då
Hur många kuddar sover du med: 2 eller 3
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: jag ska inte vara fast på en ö.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jap
Tror du på mirakel: Hoppas iallafall
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är nog väldigt svårt men ja om man verkligen älskar den man har i sin närhet och vardag.
Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen inte.
Är du kittlig: Haha ja
Gungar du på stolen? Ibland
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger I guess
Hur många syskon har du?
Är du rädd för blod? Nej eller beror på mängd
Saltar du på maten? Typ aldrig
Anser du att du är stark? Lagom är bäst
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Röker du? Nej verkligen inte

Snarkar du: Inte vad jag vet.
Rädd för insekter? Om jag är
Äckligaste insekten: Alla är lika äckliga
Vad vill du jobba som? Ingenaning
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat
Vad är du mest rädd för? Att bli sårad
Brukar du sola? Jarå
Kaffe, te eller inget? Te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn baby:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg/hemsida

Skriv det du har på hjärtat sötnos:

Trackback
RSS 2.0